
LANCIA THEMA varaosat ja tarvikkeet
-
LANCIA Thema Sedan (834) Varaosat
11/1984 - 7/1994 Korin tyyppi: Sedan
-
LANCIA Thema Farmari (834) Varaosat
3/1987 - 7/1994 Korin tyyppi: StW
-
LANCIA Thema Sedan (LX) Varaosat
9/2011 - 10/2014 Korin tyyppi: Sedan


- varaosaluettelo LANCIA DELTA
- varaosaluettelo LANCIA KAPPA
- varaosaluettelo LANCIA VOYAGER
- varaosaluettelo LANCIA THESIS
- varaosaluettelo LANCIA MUSA

-
LANCIA THEMA talvirenkaat
-
LANCIA THEMA all Season-renkaat
-
Renkaat Varten LANCIA THEMA
-
Moottoriöljy
Löydä edullisia diilejä LANCIA THEMA lisävarusteet
- Valmistettujen mallien kokonaismäärä 3
- Tällä hetkellä tuotannossa olevat mallit -
- Ensimmäinen malliversio THEMA (834)
- Ensimmäinen versio valmistettu 1984
- Ensimmäiseen versioon asennettu moottori 2000 i.e., 2000 i.e. Turbo, 2500 Turbo D, 2850 V6 i.e.
- Valmistettujen moottoriversioiden kokonaismäärä 39
- Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit -
- Malli, jolla on eniten moottoriversioita Sedan (834)
- Maksimiteho [kW] 210
- Minimiteho [kW] 74
- Maksimiteho [hv] 286
- Minimiteho [hv] 101
- Sylintereitä enint. 8
- Sylintereitä väh. 4
- Sylinteritilavuus (cc) max. 3604
- Sylinteritilavuus (cc) min. 1995
- Moottorin iskutilavuus max. 3.6
- Moottorin iskutilavuus min. 2.0
- Moottorin iskutilavuus 2.0, 2.4, 2.5, 2.8, 2.9, 3.0, 3.6
- Moottorin tyyppi Bensiinimoottori, Diesel
- Vetotapa Etuveto, Neliveto, Takaveto
- Korin tyyppi Sedan, StW
- Mallin nimet muissa maissa THEMA
- Useimmin vaihdetut kuluvat osat Jarrupalat, Öljynsuodatin, Jarrulevyt, Ilmansuodatin, Raitisilmasuodatin, Polttoainesuodatin, Iskunvaimennin, Pyyhkijänsulat, Pyöränlaakeri, Koiranluu
- Suosittuja rengaskokoja 185 65 r14, 235 55 r18, 235 55 r19, 175 70 r14, 185 70 r14, 205 55 r15, 195 60 r15, 195 60 r14, 195 65 r14, 205 60 r14

LANCIA THEMA - Arvostelut ja kokemukset
8.8/10
- Hinta
- Ulkopuolen muotoilu
- Ergonomia
- Ohjauspyörän säätö
- Äänieristys
- Öljynkulutus
- Turvajärjestelmien tehokkuus
- Huollon ja osein saatavuus
- Huoltokulut
-
Hinta
1 0 -
Ulkopuolen muotoilu
4 0 -
Ergonomia
1 0 -
Ohjauspyörän säätö
2 0 -
Materiaalilaatu
2 0 -
Tavaratilan tilavuus
4 0 -
Takapenkkien mukavuus
3 0 -
Sisätilan muutokset
3 0 -
Etuistuinten mukavuus
6 0 -
Sisätila
3 0 -
Äänieristys
0 1 -
Jousien suorituskyky
2 0 -
Ohjausvaste
4 0 -
Matkustusmukavuus
1 0 -
Polttoaineen taloudellisuus
1 0 -
Öljynkulutus
0 2 -
Auton suorituskyky
7 0 -
Ajovakaus
1 0 -
Turvajärjestelmien tehokkuus
0 1 -
Huoltokulut
1 1 -
Huollon ja osein saatavuus
0 1

Lancia Thema -ajoneuvoja tuotettiin vuosina 1984-1994. Kokoonpano tapahtui Italiassa. 1980-luvulla malli oli merkin lippulaiva. Vuosina 2011-2014 Chysler 300 toisen sukupolven autoilla oli sama nimi kaikissa Euroopan maissa paitsi Britanniassa ja IRlannissa. Nämä autot tulivat kokoonpanolinjalta Kanadasta.
Lancia Thema -ajoneuvojen historia
Malli sai indeksin 834. Siitä tehtiin yksi sukupolvi ja kaksi paranneltua versiota. Valmistaja tarjosi Themaa sedanina ja viisiovisena farmariautona. Vuonna 1984 ilmestyneet autot oli somistettu Poltrona Frau -nahalla. Etu- ja takapenkit olivat lämmitettävät ja elektronisesti säädettävät. Lisäksi autot oli varustettu automaattisella ilmastoinnilla. Auton ominaisuuksiin sisältyi myös puhelin sisäänrakennettuna käsinojaan.
Sedan- ja farmariautoja päivitettiin ensimmäisen kerran vuonna 1988. Ulospäin parannellut versiot olivat helposti erotettavissa edeltäjistään, sillä niiden kääntymissignaalit oli asetettue etuvalojen matalampaan osaan. Sisäelementtejen koristelussa valistaja alkoi käyttää laminoitua puuta. Lancia Theman korotetuissa varustelutasoissa oli sähköiset peilit.
Toinen paranneltu versio debytoi vuonna 1992. Auto sia kapeammat sumuvalot kohtaan, jossa kääntymissignaalit sijaitsivat, molempien ollessa yhtä tyylikkäät. Lisäksi molemmat sivupeilit reunustettiin ainoastaan yhdellä kannattimella aiemman kahden sijaan. Ikkunat oli lasitettu Solextra-lasilla, joka pystyi tehokkaasti heijastamaan auringonvaloa. Uudistettujen autojen puskurit pystyivät imemään energiaa 8 km/h vauhdissa.
Lancia Thema -ajoneuvojen historia 2011–2014
Auto, joka debytoi Geneven moottorishow’ssa vuonna 2011 tehtiin sedan-runkomallissa- Auto sai suuren trapetimaisen radiaattorigrillin ja monikulmaiset etuvalot, sisä-ääriviivat kopioivat päiväajovalojen linjoja. Yksi Lancia Thema -sedanin eduista olivat bi-xenon Smartbeam-lamput, jotka säätyivät automaattisesti lyhyille tai kaukovaloille riippuen ympäröivästä valaistuksesta ja tieolosuhteista. Ulkoasun ominaisuuksien joukossa oli merkittävät pyörän kaaret, vertikaaliset takavalot ja kromiset pakoputket.
Nappa- ja alcantara-nahkaa sekä puuta käytettiin sisätilojen koristeluun. Autoissa oli kätevät lokerot erilaisten asioiden säilyttämiseen. Yhdessä näistä lokeroista oli lämmitys- ja viilennyslaitteet.
Tässä autossa valmistaja käytti UConnect-infotainment-järjestelmää. 8.4 tuuman kosketusnäyttö sijaitsi keskikonsolissa. Mukana oli seitsemän turvatyynyä, joista yksi oli kuljettajan polviturvatyyny. Yksi auton eduista oli sen toiminto, jolla voitiin poistaa kosteutta jarrupaloista.
Kuinka ostaa Lancia Thema -osia verkosta
Jos halua ostaa raitisilmasuodattimet, jarrulevyt ja muut komponentit poistumatta kotoa tai toimistolta, vieraile sivuston Autonvaraosat24.fi verkkokaupassa. Kätevistä varaosakuvastoista Themalle voit valita kaiken tarvitsemasi parissa minuutissa. TIlaus voidaan tehdä verkossa parilla klikkauksella. Sivustolla Autonvaraosat24.fi varaosien ostaminen on helpompaa kuin koskaan!